1. Zabezpieczenie mieszkańcom odpowiednich warunków nauki i wypoczynku. 2. Przygotowanie obiektu do kwaterowania. 3. Kwaterowanie i wykwaterowanie studentów, prowadzenie właściwych ewidencji, przekazywanie pokojów mieszkańcom, wystawianie kart mieszkańca, odbiór pokoi od mieszkańców, organizowanie przeprowadzek i bieżące aktualizowanie rejestru mieszkańców. 4. Egzekwowanie opłat za mieszkanie w Domu Studenta oraz kontrola ewidencji wpłat. 5. Zgłaszanie dedykowanym jednostkom Uczelni wszelkich usterek i awarii występujących w pomieszczeniach Domów Studenta. 6. Wykonywanie zamówień i wnioskowanie o zlecenie dostaw i usług na potrzeby Domów Studenta.7. Zabezpieczenie sprawności i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich urządzeń i infrastruktury stanowiących wyposażenie Domów Studenta. 8. Opracowywanie i planowanie potrzeb dotyczących wyposażenia pokoi.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wykształcenie wyższe.Uprawnienia, umiejętności:- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.- Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań.- Umiejętności analitycznego myślenia.- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.- Umiejętność dobrej organizacji pracy.- Dokładności i systematyczności.- Wysokiej kultury osobistej.- Odpowiedzialność. - Łatwość nawiązywania kontaktów.- Prawo jazdy kat. B- Odporność na stres.
Miejsce pracy:Zielona Góra
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN