Praca: Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Strzelce Krajeńskie
RITM0574461_JG
Zakres obowiązków:
Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach
Aktywne pozyskanie nowych Klientów
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
Znajomość przepisów i procedur bankowych
Znajomość aplikacji bankowych
Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
Mile widziana:
Znajomość bankowej oferty produktowej
Umiejętność prowadzenia szkoleń
Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Umowę na zastępstwo
Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją
Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności
Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat
Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników
Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń
Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą
Szczegóły oferty:
STANOWISKO:
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami