Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.
Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 29 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.
Aktualnie do naszego Działu Obsługi Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
Blisko 50,000 pracowników
Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
Obsługujemy 400,000 klientów
Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Regionalny Opiekun Klienta
Miejsce pracy: woj. lubuskie
Zadania
Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów,
Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie warunków umów,
Nadzorowanie kontraktów z Klientami, analiza rentowności w zakresie kontraktów,
Poszukiwanie możliwości sprzedaży dodatkowych produktów i usług u klientów,
Wdrażanie umów nowych Klientów, ustalanie szczegółów współpracy, współpraca z serwisantami,
Prowadzenie procesów reklamacyjnych i innych zdarzeń, mających wpływ na zadowolenie Klientów ze współpracy z Firmą,
Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach, usługach, możliwościach technicznych, oferowanie dodatkowych usług zgodnie z potrzebami Klienta,
Tworzenie raportów, notatek ze spotkań i innych dokumentów związanych z obsługą Klienta.
Oczekujemy
Doświadczenie w kontakcie z klientem (B2B),
Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji z klientami,
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem,
Umiejętność prowadzenie negocjacji,
Umiejętność budowania relacji z Klientami Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
Wiedza z zakresu technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem,
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
Cykl szkoleń wdrożeniowych,
Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
Rozwój umiejętności dzięki programowi szkoleń wewnętrznych.