Have any questions? Feel free to contact us:
+1 701 378 2212
info@stylemixthemes.com

Praca: Specjalista ds. administracyjno-pracowniczych


Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Specjalista ds. administracyjno-pracowniczych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer: StPr/25/0470
OBOWIĄZKI:
- administrowanie i prowadzenie biura,- prowadzenie spraw kadrowych, pracowniczych i socjalnych; zastępowanie pracownika ds. płac w szczególnych przypadkach;- obsługa organów statutowych, sprawy mieszkaniowe;- zaopatrzenie w materiały biurowe;- obsługa sprawozdań GUS z zakresu spraw pracowniczych; dane do PFRON;- inne prace wg szczegółowego zakresu czynności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie: prowadzenie sekretariatu/biura, prowadzenie spraw kadrowych, mile widziana znajomość płac ( w tym programu PŁATNIK), obsługa klienta;znajomość spraw kadrowych i pracowniczych, dobra obsługa maszyn i urządzeń biurowych, w tym komputera oraz programów w szczególności WORD, EXCEL, umiejętność pracy na zintegrowanych programach komputerowych, obsługa sprawozdań GUS, wniosków do PFRON

Miejsce pracy:

Zielona Góra


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze



Szczegóły oferty:

STANOWISKO:
Specjalista ds. administracyjno-pracowniczych
FIRMA:
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
LOKALIZACJA:
lubuskie/Zielona Góra
DATA PUBLIKACJI:
2025-04-16