Miejsce pracy: Świecko
Ogłoszenie o naborze Nr 150972
Warunki pracy
- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; - budynek nie posiada windy; - narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, telefon;niszczarka
Zakres zadań
- sporządzanie dokumentów przy wykorzystaniu komputera, sporządzanie zapytań i odpowiedzi na pisma wpływające do Zespołu do spraw Migracji Grupy do spraw Cudzoziemców w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- wysyłanie, odbiór i ewidencja poczty realizowanej przez Zespół do spraw Migracji w celu prawidłowego toku podczas prowadzonego postepowania administracyjnego,
- gromadzenie informacji dotyczących poniesienia kosztów związanych z wydaleniem cudzoziemców oraz przetwarzania danych zgodnie z decyzją Komendanta Nadodrzańskiego Oddziału SG w sprawie obliczania niektórych kosztów wydalenia cudzoziemców oraz zasad prowadzenia dokumentacji związanej z ewidencjonowaniem, rozliczaniem i egzekwowaniem tych kosztów w celu prawidłowości w czasie prowadzenia postepowania administracyjnego. Niezbędne jest to do wydania na wniosek Komendanta PSG decyzji Wojewody o poniesionych kosztach,
- przygotowanie wytworzonych dokumentów i akt przez Zespół do spraw Migracji w celu przekazania ich do archiwizacji,
- dokonywanie sprawdzeń i wydruków w systemie POBYT dla potrzeb Zespołu do spraw Migracji w celu ustalenia prawidłowego statusu prawnego cudzoziemca będącego w dyspozycji PSG w Świecku (potwierdzenie danych osobowych).